2012. június 9., szombat

random#summer


A héten még személyes beszámolót nem írtam,úgyhogy most úgy gondoltam,hogy írok nektek egy kicsit.nem sok minden történt, de azért pötyögök nektek ide pár sort :D Kedden bent voltam a régi sulimban..nem is volt nagy szám :D de azért jó volt bent lenni.Sokat tornáztam,futottam Chanikával,napoztam,barátnőkkel találkoztam tegnap előtt és tegnap is.ma utcabál lesz itthon,úgyhogy este egy kis buli,iszogatás a terv.Végre itt a nagy meleg is, úgyhogy én kihúzok a lakásból a napra hátha egy kicsit barnulok is és nem a gép előtt ülök.szerintem ti is tegyétek ezt:D addig is még lessétek meg ezeket a képeket:)csók&puszii

Egy új kedvenc..vörös szőlő

eper nasira:)

bűnözés..:/

Paradicsom sajtocskával a tegnapi ebéd:)kőkemény fogyókúra :D




napozás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése