2012. szeptember 11., kedd

university life

Sziasztok!

Egy hét kihagyás után ismét itt vagyok veletek.Megkezdődött a suli,a rohanás,a semmire nincs időnk korszak:D végre kicsit begyorsult a megszokott kissé unalmasnak mondható napjaim.Kicsit még furcsa nekem ez a helyzet az önállóság,hogy mindent magadnak intézel,egyedül vagy mint a kisujjad téma de azért remélem majd belejövök.vasárnap este elfoglaltam a kis szobácskámat,ami nagyon jó:) inkább a többiről vagy többiekről nem mondok semmit..szal noo comment!!nah jóó.. amellett nem tudok elsiklani,hogy valaki a zárt ajtón keresztül bemegy a másik szobájába..és egy árva szót sem szól róla,hogy te hülye bent voltam a szobádban..felháborító..ilyenkor kérdezem azt,hogy mit vétettem,hogy ilyen emberekkel kell megismerkednem és együtt laknom..istenem..komolyan már sajnálom magam.
Amúgy minden más király,a suli is,a csoporttársak is nagyon jó fejek.már alig várom a közös bulikat:)Adrikámmal is végre találkozhatok,jaaaj de örülök neki:)
Tegnap elég rendesen elfáradtam,voltunk Ágival meg az egyik barátnőjével Patival Árkádozni..6óra körül értem haza,már farkas éhes voltam.Este tv,pihi,másolás várt rám..
Ma viszont nem volt sulim(ugye milyen jóó):DD úgyhogy "itthon" rendet raktam feltakarítottam..KB 15perce jöhettem haza a Tescoból..bevásároltam..Mára ennyi lett volna az élménybeszámoló,a héten még jövök.Remélem,hogy most már többet tudok írni nektek.A képes beszámolókra is megpróbálok ráállni:)remélem örültök neki!:)puszii mindenkinek!


Alvótársaim:)
Melyiket válasszam?:)

Morning!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése