2012. november 20., kedd

szülinap a csajokkal

Szép estét mindenkinek!Háát már tegnap este elkezdtem írni ezt a bejegyzést nektek,de valahogy csak nem úgy jöttek össze a dolgok.de most már itt van.Eléggé elvagyok fáradva már alig várom,hogy karácsony legyen,hogy tudjak egy kicsit pihenni..sok már egy kicsit ez a nyüzsi,a tanulás napról napra..de hát most ez van..most van egy kis időm pihenni,mivel,hogy ma nem volt suli,sőt még holnap se,úgyhogy most király az élet :D


Eléggé elmaradtam ezekkel a képekkel.Nagyon jó buli volt..Hihetetlenül jól éreztem magamat.Ettünk,ittunk,nevettünk..Köszönöm nektek csajok:)meg persze azokat a csodálatos ajándékokat amiket tőletek kaptam!(ezeket egyébként majd a következő posztban megmutatom)
Start:Karibuliiii ON











:D







Bajusz girls

Már előkészületben van a következő bejegyzés..rengeteg olyan dolog van amit nem mutattam meg nektek..szóval most ideje lesz bepótolni mindent!:)Remélem,hogy várjátok:)
További szép estét!
Puszi!
Titii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése