2012. május 21., hétfő

XIV. Kevi Juhászfesztivál

Tudom,hogy azt ígértem tegnap,hogy még este jövök de már az energia szintem a nullát súrolta.annyira elfáradtam tegnap estére,hogy nem igazán kellett ringatni az ágyamban.na de elég a magyarázkodásból :D
Hoztam nektek képeket(kicsit sok lett)de nem bírtam ezeknek a képeknek ellenállni.sajnos ezeket a fotókat nem mi készítettük mert mire mi már tegnap kimentünk eléggé össze voltak már az árusok pakolva,úgy meg nem lett volna az igazi..úgyhogy Nagy Gábornak köszönhetem ezeket a képeket. innen is köszönöm,hogy hozzájárultál a kicsiny blogom szebbé tevéséhez:)Köszönööööm!:))
Viszont a tegnapi Muri Enikő-Kocsis Tibó koncertről vannak képeink, de majd azokat egy másik posztban mutatnám meg őket mivel,hogy még azok nincsenek meg a gépen.. majd azokat is pótolom.Addig tehát élvezzétek a Gábor által készített Kevi Juhászfesztivál-os képeket!Remélem Ti is áttudjátok élni,hogy mi is zajlott kicsiny városunkban a hétvégén.
Jó képnézegetést,puszi mindenkinek!:)








































2 megjegyzés:

  1. nagyon jóó képek :) a szerencsepatkós mindehol ott van :D :) a kürtös kalácsot most nagyon megkívántam :( :))

    VálaszTörlés
  2. igen-igen nekem is nagyon tetszenek a képek!:DD most,hogy mondod én is megéheztem egy kürtöskalácsra.:Dhm..nyammer de finom lenne:D tényleg..a borfeszten van kürtös kalácsos?:DDD

    VálaszTörlés