2012. május 29., kedd

TAG

Mivel,hogy ma nem bírtam magammal,még egy posztot kreáltam gyorsan.Ilyen még nem volt,remélem örültök neki.Mellesleg most jöttem haza egy fél órája.Megvolt a mai adag futás,torna és kutyasétáltatás is.Most viszont jöjjenek a kérdések és a válaszok..Jó olvasgatást és a végéről nem maradhat el egy kép sem!:)

1.Van kedvenc sorozatod?
Igazándiból sok kedvenc sorozatom van,de annyira de annyira amiért rajongok nincs.mellesleg kicsi korom óta rabja vagyok az olyan sorozatoknak mint pl:Esmeralda(amit már szerintem mindenki tud kívülről)nah szóval ha  meg kell őket neveznem mindenképpen ezeket mondanám: Ezel bosszú mindhalálig,Sonadoras(tiniéveim kedvenc sorozata),Teresa.,Gossip Girl,Tuti gimi,Született feleségek.

2.Sorolj fel 3 olyan helyet,ahová el szeretnél jutni.
Párizs-a legcsodálatosabb
Mexikó-talán mert mindig is vonzott ez a hely..
Miami-egyszerűen gyönyörűséges

3.Melyik a legtávolabbi hely ahol jártál?
Horvátország-Vodice

4.Sportolsz/sportoltál valamit?
Most jelenleg intenzíven nem,de ha tehetem akkor itthon mindig tornázok vagy futok.mind a kettőt nagyon szeretem.:) Általános iskolás koromban rendszeresen nép táncoltam és modern táncoltam is.

5.Játszol/játszottál valamilyen hangszeren?
Ezt is csak általános iskolás koromban "csináltam".Furulyáztam de ma már nem igazán megy :D
Régebben pedig nagy vágyam volt,hogy megtanuljak zongorázni,de nem tartottam magam elég kitartónak ahhoz,hogy megtanuljam,úgyhogy bele se vágtam..:/

6.Kedvenc virágod?
Mindenképpen a tulipán.

7.Kedvenc szerencseszámod?
11..:)

8.Szoknya vagy nadrág?
Mind a kettőt szívesen viselem.Régebben egyáltalán nem voltam szoknya párti, de mostanában egyre jobban bejönnek a szoknyák is:)

9.Kedvenc parfüm?
Sokfajta parfümöm volt már, de legjobban a Pink Sugar a jelenlegi nagy kedvenc.E mellett még nagyon szeretem a Dolce & Gabbana-The one nevű parfümöt és a  Giorgio Armani diamonds nevű parfümöt.

10.van kedvenc márkád?
Nagyon szeretem a H&M-et,a Tally Weijl-t,a Terranovát,a Stradivarius-t.De ezek mellett még a Mayo Chix,Pepe jeans-t is.

11.Magassarkú vagy lapos?
Legszívesebben hétköznapokon is magassarkúban járnak..Rettentő kicsinek érzem magam laposban de a kényelmesség a legfontosabb,úgyhogy inkább a lapos.

12.Szoktál inni energiaitalt?
Igen,szoktam de csak az íze miatt nagyon imádom:)

13.Van tetoválásod?
Még nincs,de nagyon szeretnék a csuklómra.De ezt már többször is említettem itt a blogon:)

14.kedvenc napod az évben?
Talán a december 24.nem is tudom miért? :D

15.Mi volt a jeled az oviban?
Pöttyös labda :D

16.Kávézol?
Csak akkor,ha nagyon rám jön.egyébként nagyon tetszenek a kávékülönlegességek,de amúgy megvagyok nélküle:)

17.Tél vagy nyár?
egyértelmű,hogy a nyár..!!Imádooom!:)

18.Volt már halálközeli élményed?
Hát ha az annak számít..lassan 2-3 hete történhetett amikor egy kamion kifordult elém és majdnem belém hajtott.annyira megrémültem,hogy majdnem leestem a bicikliről..persze a kamionos mit is foglalkozott velem..Innen is üzenem annak a kedves kamionosnak,hogy bekaphatja..!!


19.Hány gyereket szeretnél?
1-et mindenképp,de maximum 2.annál több kizárt :D

20.Gondolkoztál már rajta,hogy mi legyen a nevük?
Háát,nekem nagyon sok lány és fiú név is tetszik..:) azért leírom nektek:
Lány:Lara,Virág,Lili,Evelin,Lilian,Zita
Fiú:Zsombor,Bence,Benett,Dávid






xoxo

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó:) ha nem gond én is kitöltöttem:)
    http://vogueandpictures.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy baj Dorkaa:))örülök neki,hogy te is kitöltöd:)

      Törlés