2012. október 16., kedd

meglepiii nektek:)

Elsőnek is szép estét mindenkinek!
Remélem,hogy még fent lesztek amikor kész lesz ez a poszt és még eltudjátok olvasni és meglesni a meglepit.De mielőtt belevágnék a nagy megmutatásba, előtte egy pár sor helyzetjelentést pötyögök ide nektek:)
eléggé pörög most az életem,aminek nagyon örülök.Suli,tanulás,buli,nevetések.szóval öröm és boldogsáág:)Holnap is pl. egy bulira készülünk,már nagyon várom:)ma szerencsére rövid napom volt,csupán csak egy infóm, szóval már 3óra körül itthon is voltam,gyorsan haraptam valamit,rendet raktam a lakásba és pihiii várt rám.A holnapi napom viszont elég pörgős lesz,máár várom:)Az első óra után rohanunk a szegedi színházba mert nyílt nap lesz..háát nagyon kíváncsi vagyok..aztán TIK és újra órákon ülés,majd haza és készülődés az esti bulira..mááár most érzem,hogy jó lesz a holnap:)
Remélem,hogy veletek is minden rendben van,jól vagytok és majd kicsattantok a boldogságtól:)

Most pedig a meglepetésre térve..régebben már említettem nektek az egyik posztban,hogy szeretnék tetoválást..háát múlthét szombaton meg is történt..:)ezt szeretném nektek megmutatni:)




A nagy beparázás azért előtte megvolt,de tényleg nem fájt..szóval kibírható és végre legyőztem a tűtől való félelmemet is!kiráály:D Azóta szépen gyógyulgat és már alig várom,hogy teljesen begyógyuljon:)már most nagyon imádom:)



Most ezekkel a képekkel búcsúzok:)
csókpuszi mindenkinek!:)
Titii

8 megjegyzés: