2012. október 28., vasárnap

Szeged again


Szépséges délelőttöt kis olvasóim!:)Remélem,hogy már mindenki visszaállította az órát és tovább lustálkodtatok mint én.Elég kaksi itt az idő Szegeden már tegnap óta..kb egyfolytában esik az eső..el is áztam rendesen..de,hogy az elejéről kezdjem..pénteken jöttem csak vissza,kicsit meghosszabbítottam a hosszú hétvégét:D tegnap 4-ig suliban voltam.Ahhoz képest,hogy szombat volt tökre eltelt,bár elég uncsi volt,de szerintem csak az idő  miatt..amikor hazaestem gyorsan ettem mert már farkas éhes voltam.:D este pedig átugrottam Henihez meg Ancsihoz x faktort lesni:)Elég hamar el is telt az este..annyit nevettünk,hogy az hihetetlen..A mai napot szerintem lustálkodással,tanulással töltöm..mert már holnap megint hétfő,egy új hét:)hurááá!



Ezek a képek még múlthétről maradtak ki..remélem,hogy ezek is tetszeni fognak:)Jövőhéten még hozok sok sok random képet mert már azok is összegyűltek:)
Míg el nem felejtem azért szeretném itt is megemlíteni,hogy az én drága apukámnak ma van a születésnapja!Isten éltessen itt is Apuci!:)










Addig is ne felejtsétek el,hogy tudtok követni Facebook-on és Twitteren is (@STitiike)néven
Titii


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése