2012. március 27., kedd

halihóóó

Itt vagyok,nem tűntem el csak nem volt semmi különös amit eltudtam volna mesélni nektek:)De szorgosan követellek benneteket,olvastam a bejegyzéseiteket:))
Elsőnek is nagyon szépen köszönöm a megjegyzéseteket az előző posztom kapcsán!Nagyon sokan irtatok nekem, nem csak itt blogon,hanem egyaránt Facebook-on és Twitteren is kaptam olyan üziket,hogy ne hagyjam abba az írást.Nagyon szépen köszönöm ezeket a biztató szavakat,nem hiszitek el de nagyon jól estek és még jobban inspiráltak azok a támogató szavak amiket írtatok:)örülök annak is ,hogy ti is így gondoljátok és kérlek titeket hogyha nektek is akad egy-kettő ilyen kis gonosz manóó akkor ti nem fogtok elkeseredni és ne is foglalkozzatok vele/velük(most már én is ezt fogom tenni)ahogyan én tettem.Gonoszak és irigy emberek is vannak a világon:)
Visszatérve az eltelt napokra sok tornával és sok futással töltöm a napjaimat..már sikerült is pár kilótól megszabadulnom úgy érzem:)de lehet,hogy a tükör csal :DDD
Hétvégén Gabka nem volt,mert dolgoznia kellet..Elég fáradt volt szegény úgyhogy nem kértem arra,hogy még vezessen le több mint 100km-t.Úgyhogy most nem is találkoztunk több mint 1 hete.De se baj majd most hétvégén!:)Tanulgatok,most pedig eldöntöttem,hogy leteszem a jogosítványt,úgyhogy most nagy keresgetésben vagyok,hogy melyik oktatóhoz menjek:)Már májusban elszeretném kezdeni,hogy minél hamarabb meglegyen:)Már alig várom..!
Egyébként múltkor kutattam a neten és megtaláltam a fesztiválunk plakátját.Le is töltöttem,úgyhogy meg is mutatom nektek:)


Már nagyon várom:)tök jó fellépők lesznek:)
Most már azt is eldöntöttem,hogy mi lesz az a tetoválás amit szeretnék magamra varratni,neten nézegettem sok-sok betűtípust,hogy mi is lenne igazán jó és háát meg is találtam:)A hét folyamán beszélek is azzal a tetkós sráccal aki apunak csinálta a tetoválását.Nagyon szépen dolgozok és én nem is nagyon szeretnék máshoz menni.!majd beszámolok bővebben erről is nektek!:))
Mostanában pedig rózsaszín tulipán mániás lettem..Nem tudom,hogy ti,hogy vagytok vele de ilyenkor ez a kedvenc virágom:)Annyira szépek..:)
Most lassan el is vonulok Chanival kimegyünk az udvarra kicsit rohangálni,majd még jelentkezem:)Addig is sok sok puszi nektek!:)






2 megjegyzés:

  1. Rózsaszín tulipánok!! <3 nagyon cuki vagy az utolsó képen! :)

    VálaszTörlés
  2. Látom,akkor neked is nagyon tetszenek a tulipánok:)kösziii:))

    VálaszTörlés