2012. március 6., kedd

mainap(:

Halihóóó Édeseim!
Háát szomorú hírem van,mert vasárnap óta megint rám tört az unalom,de azért a kedvemet nem szegi semmi.Úgyhogy vidáááááámsááág van:))))Megint nagyon jól érzem magam,örülök a napocskának:))Nah szóval már valami nagyon hiányzik az életemből amire még sajnos nem jöttem rá..úgyhogy ma(ez miatt) szorgoskodtam egy kicsit főzőcskéztem,takarítottam(mintmindig-.-)és délután elkezdem tornázni:D.Végre nagy nehezen rávettem magam és tökre jól esett.A futást is terveztem de addigra már elfáradtam egy kicsit,de majd holnap beiktatom azt is(renélem):D Késő délutánra már teljesen pörögtem:)Chanikával játszottunk..szegénykém olyan nagyot esett.. megbotlott a kis ruhájában és bukfencezett egy elég nagyot..rögtön rohantam is oda,de ö már szaladt tovább is:)Estére egy kis tévé nézést tervezek,bár sajnos a tv-be sincs egy normális műsor.
A lényeg most ennyi lenne,tudom,hogy nem sok,de majd lesz olyan is,amikor nagyon sokat írok nektek!:))(nah ezt jól leírtam:D)
Addig is puszillak benneteket kis olvasóim!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése