2012. március 21., szerda

running

Ebben a jó időben nincs is kedvem bent lenni a szobában..nem tudom,hogy ti,hogy vagytok vele, de szerintem nem vagyok ezzel egyedül.:)Ma szinte egész délelőtt kint voltam Chanikával.ő is mindig vágyódik ki a melegre.bár észrevettem,hogy nem szereti ha a nap a szemébe süt mert ma is inkább a hűvösre ment..:D olyan jót kacagtam rajta :D Szóval a délelőtt ezzel telt,hogy sütettem magam a napon:).délután pedig megírtam ugye nektek, hogy mikor is lesz nálunk a feszt..mit szóltok hozzá?
kb 3 óra körül elment az áram itthon..(brrr..) mert nálunk az óvoda sarkán szerelték most,meg persze a mi körzetünk következett.kb fél 5 volt,mire visszajött..utána el is kezdtem tornáznii..fél 7 körül elmentem futni is..annyira imádok,végre egy kicsit kikapcsol az agyam:)Eléggé el is fáradtam mire hazajöttünk öcsémmel..utána gyorsan megfürödtem.
Most pedig már a tv elől jelentkezem épp a körmöm festem..:)Aki követ twitter-en ott még ma halhat rólam..:)úgyhogy ott leshettek:)
Egy hétfői képpel búcsúzok ma tőletek..

Sok sok Titiiiikét küldök nektek!:))


(Majd lehet,hogy egy párat egyesével is megmutatok szerintem némelyik elég viccesre sikeredett)
Most szépséges álmokat kívánok nektek!
Pusziii!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése