2012. március 21., szerda

twitter

...igen.Mostanában elég sokat "lógók" ezen az oldalon,úgyhogy most már ott is tudtok követni,ha van kedvetek.én mindenkinek csak ajánlani tudom,szerintem tök jó:) így legalább mindig naprakészek vagyunk,hogy  a másik tulajdonképpen mit is csinál:) Régebben nem igazán nyerte el a tetszésem(nem is tudom miért)de mikor tavaly a társadalom érettségimet csináltam a közösségi oldalakból akkor nagyon tetszett.(bár még akkor sem regisztráltam)most pedig már én is megtalálható vagyoook rajta:D

Múltkor az egyik bejegyzésemben ígértem nektek,hogy belinkelem nektek a nálunk már sokadik alkalommal megrendezett kevi juhászfesztivált.úgyhogy most itt is van.

http://www.turkeve.hu/index.php?option=com_content&view=article&catid=39:rendezvenyek&id=383:xiv-kevi-juhaszfesztival-tajekoztato

Akit érdekel nagyon sok szeretettel várunk városunk kis fesztiváljára :D Szerintem ha tovább böngészitek majd az oldalt sokkal több mindent meg is tudhattok róla,bár már említettem,hogy finom kaják,népművészeti dolgok sok sok program lesz.Itt csak a fellépőket közlik inkább,de ha részletes program megjelenik én azt közlöm veletek:)
Ezen a képen én is rajta vagyok ..remélem megtaláltok bár csak a fejem látszik :D
Ma még jövök egy bejegyzéssel!remélem már most várjátok!szép délutánt kedves olvasóim!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése