2012. április 1., vasárnap

az ígéret szép szó...

A múltkori posztban ígértem még képeket,most azokat megmutatom,utána elmesélem nektek,hogy hogyan is telt a hétvégém:)






Elsőnek is kezdeném a péntekkel:Borikával már a hét elején megbeszéltük,hogy találkozunk,hát így is lett.Fél 8 után(jóval,mert késtem:D)értem hozzájuk.utána elmentünk a pizzériába ott kajált Borika.Utána nagy sétát tettünk a városban,majd amikor már meguntuk akkor leültünk egy padhoz és ott beszélgettünk.Kicsit hideg volt,de mi bírtuk:)Majd csak 9óra körül mentünk Borcsa barátjához mert egy kisebb összejövetel volt náluk:)Tök jól éreztem magam persze a vodka is hatott..(pedig nem is ittam sokat,csak hát már annyira régen ittam,hogy szerintem hamar a fejembe szállt.):D
ott is beszélgettünk,csináltunk képeket közben pedig Megasztárt néztünk:)Elég hamar el is telt az idő mivel,hogy Gabi jött értem 11 óra körül ..úgyhogy a hétvégét vele töltöttem el.Elég régen találkoztunk már úgyhogy jó volt már látni:)

Most mutatom a képeket:)








Szombat:Nem volt semmi különös benne,inkább sokat pihentünk és beszélgettünk:)Kint a szabadban se tudtunk sokat lenni,mert szőrnyű,hogy milyen szél tombol odakint.Este tévézés közben ittunk egy kis pezsgőt..:)

Vasárnap:Tipikus unalmas vasárnap..Reggel gyorsan összeszedtük magunkat megreggeliztünk majd Chanival kint voltunk az udvaron:)Anyuék átmentek Kisújra mamához ebédre.én itthon maradtam mert nem sok kedvem volt menni..a vasárnap átka..néztem egy kis Gossip girl-t:)annyira imádom:)
ennyi lettem volna,sok puszi loveee:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése