2012. április 16., hétfő

days

Sziasztok!Hogy vagytok?Pár napra megint jól eltűntem,mert ugye megint nem sok minden történt velem és posztot meg feleslegesen nem szerettem volna írni.Egyébként már magamon is észreveszem,hogy már nem olyan rendszeresen írom mint az elején..nah de majd most bepótolom!:)A héten elég nagy izgalomba voltam,mivelhogy péntek 13-án a sebészetre indultunk..Még húsvét előtt Anyuval elmentünk egy magánsebészhez időpontot kérni mert már lassan 2 éve szemölcsök jelentek meg a kezemen.Ezzel nem is lett volna nagy gond,ha én tavaly nem kezdtem volna kapargatni.. végül is ez után sem volt vele semmi gond mert nem túlságosan izgatott,mindaddig amíg  tovább kezdett terjedni és viszketni kezdett a csuklómon.Elég kellemetlen a szemem körül is megtelepedett ez a kis csúnyaság..(ki nem álom..blőőő..)Egyébként nem feltünő,mert senki nem szokta mondani(vagy nem akarja :DD)de még is olyan idegesítő.Szóval délután 3-ra mentünk,amiből kb fél 4 lett..Nem is nagyon paráztam amikor elindultam otthonról mert eldöntöttem,hogy nem fogom úgyse engedni,hogy leszedje,de hála nem is kellett.Előttem pont egy fiatal csajszi állt,neki pedig a talpán volt valami csúnyaság.Háát ő vele nem kecmecelt a Doktornő rögtön be is injekciózta és leműtötte neki. Odakintről csak a sírást,a jajgatást hallottuk..húú akkor én is nagyon beparáztam..Mondtam is Anyának,hogy menjünk haza..:D Végül is amikor bementünk nagyon rendes volt a Doktornő,(még viccelődött is,hogy nem tudom-e hogy a Titanic hány éve süllyedt el..)Már megszoktam az ilyeneket mert általában ha valaki meghallja a nevemet folyton a hajó neve jut eszébe.Gimibe is a fizika tanárom mindig azzal cukkolt..:D..szóval visszatérve, megvizsgált majd írt is rá gyógyszert.Elég hülye nevű ecsetelőt és immunrendszer erősítőt kaptam a neve figyeljéteeek!!..(én még sohasem halottam) Vérehulló fecskefű és Oscillococcinum..:D Ezután meg is beszéltük a Doktornővel,hogy majd szerdán felhívom,hogy javult-e valamit a kezemen mert ha nem hat akkor valószínű,hogy meg kell műteni..bár beszéltük is ,hogy a szemem körül nem igazán lenne előnyös a műtét mert heget hagyna maga után..azt pedig nem igazán szeretném..:S
Egyébként már csepegtettem rendszeresen a kezemre a fecskefűt és tényleg hat.Már a legnagyobb rondaság alig látszik:)úgy örülök neki..Nah szóval ennyi lenne a szemölcsös sztori..
folytatom tovább..

Ugye a múltkori posztban említettem,hogy lehet,hogy megyünk Pestre..háát az most megint csúszik..:/ Szombaton Kisújon voltunk Mamámnál meg Chanikát vittük a kutyakozmetikushoz..megint kis kopasz lett:)Ilyenkor olyan furcsa,mintha  nem is ő lenne..:)A Pesti kirándulást tehát kihagyva,Debrecenbe mentünk.Kb délben indultunk,.gyors ebéd itthon aztán kocsiba pattantunk és már úton is voltunk..Elég kaksi idő volt,útközben is elég sokszor elkapott bennünket egy kis eső..Néha-néha szemerkélt az eső a városban..de nem volt vészes..bár nem nagyon volt kedvünk nézelődni a szemerkélés miatt..:/..inkább a Glamour-napok jóvoltából nézelődtünk a Fórumban.Elég sok ember volt úgyhogy normálisan nem is lehetett nézelődni.Ráadásul szörnyű állapotok uralkodtak az üzletekben,a ruhák szanaszét voltak normálisan meg se lehetett őket nézni és amiket kinéztem semmi nem volt a boltban..úgyhogy el is ment a kedvem az egésztől..Fél 5 körül már a Mekiben voltunk mert eléggé megéheztünk..utána pedig indultunk is haza..
Most mutatok nektek pár képet amiket beszereztem mostanában.Többnyire körömlakkok mert a Rossman-ba találtam egy pár leárazott lakott,úgyhogy nem hagyhattam ott..:)


 Astor Fah'n Studio körömlakk.Ezt a lakkot már nagyon régen kinéztem magamnak a Rossmann-ba.Múltkor meg is vettem mindössze 449Ft-ért.:))


 Moyra türkiz lakk..

 Miss Sporty-már régebben is volt ilyen lakkom.Én nagyon szeretem..


 Essence rúzs..imádom!

 Lovely-fehér lakk.
 Szintén Astor lakk..kb 219Ft-ért vettem..:))


 Megérkezett a Betly-s kiscsomagom is-a karkötő és a fülbevaló.A gyűrű a Rossmann-ból való.

 ÉÉÉÉs a BB krém..Tegnap vettem meg a Glamour kupon jóvoltából 1500ft-ért.




 Végül Chanika..:)


2 megjegyzés: