2012. április 3., kedd

Mini Titii

Már régóta szerettem volna én is egy ilyen posztot,amiben megtudom mutatni a kicsi kori képeimet nektek:)A képek pont ma lettek készek,úgyhogy lessétek a mini Titit:D


Apja lánya..itt még nagyon miniként..




Titike a papaggállyal..jesszusom az a haj..:DDD


Egy mini buli..2 évesen..nem tudom minek örülök ennyire:)


Erre a tortára még most is emlékszem,ez volt a kedvencem.Főleg a színes szívecskék tetszettek a legjobban:)





Ez egy nagy kedvenc képem,ezen mindig behalok:D



Óvodai képek..:D A bubihaj menő volt..:D


Királylány..:)húú legszívesebben ezt a ruhát le se vettem volna:)Egyébként látjátok a gyűrűket az ujjaimon?:D ovis koromban nagy gyűrűmániás voltam.az óvónénik meg is jegyezték:)


Elég kómás fejem van rajta..:D


Koszorúslányként:)


Már itt is szerettem vigyorogniiii:D


Itt nem tudom pontosan,hogy hány éves lehettem,de arra emlékszem,hogy  gesztenyés volt a tortám és kaptam egy hiperszuper babát..:D


Unokatesók:)


Első iskolaévem..:D


Fotózáson voltunk..:)Több kép is készült de azokat már nem akartam berakni,mert így is elég sok kép lett:)


Készülök még egy poszttal de az majd a hét második felében lesz látható és olvasható..:)Remélem jókat mosolyogtok majd a képeken,mert én nagyon élveztem őket nézegetni:)
Sok puszii mindenkinek!:))



2 megjegyzés:

  1. jajjj hát nagyon kis édes voltál!!! :D eaz utolsó kép aranyosan vicces :DD tipikus 90es évek szerkója XD

    VálaszTörlés
  2. hehe:))Köszi Dóri.igen-igen nekem is az tetszik a legjobban..bár az összes képen elég viccesek a ruháim:DD

    Neked pedig gratulálok az esküvős képeidhez!Nagyon jók lettek!csak így tovább!:)

    VálaszTörlés