2012. április 9., hétfő

Húsvét

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok!:)

Na hahóóó olvasóim!Jelentem még megvagyok!
Mostanában nem igazán tudtam nektek mit írni,meg nem is nagyon volt időm sem,mert anyunak segítettem a bevásárlásban,a főzésben,a sütögetésben.Egyébként a héten nem igazán éreztem magam valami jól..de most már semmi bajom:)
Tegnap anyuval szinte egész nap sütöttünk-főztünk.Már az utolsó sütit alig vártam,hogy kész legyen mert már teljesen elvoltam fáradva.Azért nem semmi volt reggeltől este 5-ig..fúúúj..de amúgy tiszta karácsonyi hangulatom volt pont a sütés-főzés miatt..:D

Mit szóltok a Húsvéthoz?
Lányoook!Túléltétek a locsolókat?Én igen mert szerencsére csak Kereszt apu jött el a két öcsivel Dáviddal és Sacával.Én kifejezetten nem igazán rajongok ezért az ünnepért.Nem tudom,hogy miért de nekem már kisebb koromban sem tetszett.Főleg a rengeteg büdös kölni miatt..Annyira emlékszem rá,hogy már délutánra az egész hajam bűzölgött a kölnik miatt.Egyébként már nem is arról szól az ünnep amiről kellene, hanem inkább a fiúk pénzgyűjtési versenyéről!:)Mi már tavaly is meg az előtt is Szilvásváradon voltunk.Nagyokat sétáltunk a természetben meg persze mindig ilyenkor van ott a kutyakiállítás,úgyhogy azt mindig megnéztük.Most idén sajnos nem mentünk sehová mert féltünk a rossz idő miatt.Amúgy is elég pocsék az idő,most is annyira fúj a szél.Hoztam is néhány képet lessétek meg!:)

Ezt hozta a nyuszikaaa:)Hát nem jó fej?:D




Húsvéti outfit..
Napszemüveg:C&A
Poló:Pepe Jeans
Blézer:Vicolo
Nadrág:Siste"s
Cipő:Pepe Jeans
 



Most miről is tudnék még nektek beszámolni..lássuk:)))..jövőhéten Gabival megyünk Bp-re,jaaaj már nagyon várom:))tervezzük,hogy benézünk az Arénába meg még pár helyre,meg persze majd sétálni is akarunk:)
Most ez lenne a legnagyobb hír:)Majd készülök rengeteg képpel:)
Addig is puszillak Titeket:)

U.I:Nézzétek ezt a cuki kiskutyát!!Chanikának is jó lenne egy ilyen nyuszifül:)Behalok nekii,olyan édes!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése