2012. január 6., péntek

lost..

Bocsika,hogy mostanában nem voltam,de elég "sok"olyan negatív dolog történt velem ami  azt eredményezte,hogy semmi kedvem nem volt semmihez..úgyhogy így most Szegedre se mentem vissza a héten,pedig már nagyon menni akarta,.. ugye a suli is elkezdődött..(én pedig már megint nem voltam):/
Nah de most már kitisztult a  fejem is szerencsére,úgyhogy újult erővel kezdem a jövőhetet illetve a 2012-őt:)
Az itthon töltött napok elég uncsik voltak.nagyon sehová se mentem csak itthon ültem pihentem meg kutyáztam:)Most a Lili nevű kutyusunknak fáj a lábacskája.. remélem ,hogy minél előbb meggyógyul!
Most röviden ennyi lenne de még ma írok nektek mert a Dakar-os hírekkel is elvagyok maradva:/ elég sok minden történt Keresztapuval..de ezt is bepótolom ma és persze a képeket sem felejtettem el;)

Addig is puszi nektek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése