2012. január 23., hétfő

TOP 10 Csajok

Már voltak pasik..akkor most jöjjenek a csajok is!Nálam most ők a leggyönyörűbb csajok!:))

10.

Mádai Vivien

Elsőnek az RTl KLub-nál tűnt fel mint műsorvezető.Szerintem nagyon szép lány..:)

9.

Scharlett Johanson
Sikeres színésznő.A justin Timberlike Klippben szerettem meg!:)

8.

Katy Perry
Imádom Katy-t egyszerűen nagyszerű énekesnő..róla mindig a vattacukor jut eszembe.!


7.

Selena Gomez
Csajok Monte Carlóban.!Nagyszerű film!mindenkinek ajánlani tudom.!:)

6.




Ördög Nóra

A természetesség megtestesítője!Sokan kritizálták rövid haja miatt,szerintem így lett igazán nő!:)

5.

Keira Knightley

Imádtam a Karib tenger kalózai-ban!Nagyon jó színésznő!:)

4.

Britney Spears

A pophercegnő!:)Örök kedvenc!

3.

Jessica Alba

Gyönyörűség..és milyen fiatalon családanya!:)

2.


Nicole Schwerzinger

Imádom a stílusát,a haja pedig meseszép!:)

1.


Dukai Regina

Nálam nem kérdéses,hogy ő az első!Imádom ahogy öltözködik ahogy a haját hordja!Egyszerűen csodaszép és még sikeres is!Saját márkája van és saját kollekciót hozott létre!IMÁDOM!!:)








Sok olyan "híresség"van még akiket nagyon imádok..de a Top 10 számomra ők!De ha tehetném őket is beraktam volna!!:)
Debreczeni Zita

Beyonce

Blake Lively

Kate Hudson

2 megjegyzés:

  1. csodaszépek! Csajok MonteCarloban-t már régen meg szerettem volna nézni, mindig megfeledkezem róla, nade majd most! Dukai Regina nekem is nagy kedvencem! meseszép, okos, kedves :)

    VálaszTörlés
  2. én csak ajánlani tudom ezt a filmet!nagyon jóó és szórakoztató is:)nézd majd meg!:)Regi pedig tényleg nagyon csodálatos:)

    VálaszTörlés