2012. január 30., hétfő

rohanáás

Imádtam a mai napot..végre nem unatkoztam!Ma reggel megint a volt sulimban voltam,mert volt egy kis elintézni valóm..aztán ott még Gabkával  időztünk egy kicsit mert találkoztunk pár régi ismerőssel.amikor hazajöttünk gyorsan rendet raktunk, feltakarítottunk aztán ettünk majd gyorsan elszaladtunk még a boltba is.fél 3 körül kimentünk a Berettyóhoz,tök jót rohangáltunk Chanikával.Csináltunk pár képet is..4 óra után elmentünk a virágboltba csináltattam egy csokrot Keresztanyunak aztán pedig hozzájuk mentünk..hoztunk haza Dakaros dvd-t is.majd este azt készüljük megnézni:)a holnapi napom szerintem nem lesz már ilyen sűrű..sajnos..:)
Most megyek is Pusziiiiiiiiiiii:)









2 megjegyzés:

  1. édes kutyuuuuus.. (: nagyon jók a képek.. (:

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!:))de látom,hogy neked is ilyen kutyusod van..:))ő is nagyon cukiii:)

    VálaszTörlés