2012. január 21., szombat

Top 10 Pasik

Most valahogy ez jutott eszembe,hogy megosztom veletek,hogy számomra kik is a TOP 10-es Pasik!:)
Lessétek!:)


10.
Joe Jonas
Őt a Jonas Brothers-ből lehet ismerni..szerintem gyerekesen sármos!:)            
9. 

Hugh Jachman
Kicsit idősebb,de azért szeretem.Még a suliban néztünk egy filmet tőle,azóta imádom:)

8.

Justin Timberlike
Nem csak a külsejében történt stílus váltás, de zenei téren is, mindkettő nagyon tetszik. :)

7.
Taylor Lautner
Az alkonyat sorozatban tűnt fel és vált híresé.Azóta rajong minden lány érte..Jól teszik;)

6.
Varjú René
Az első magyar:)Az x faktorban tűnt fel, méghozzá az Apolló 23 csapat tagja.nemcsak jó hangja van de még jól is néz ki.:)

5.
David Guetta
Bátran mondhatjuk,hogy a világ legjobb és leghíresebb Dj-e.Én imádom:)

4.
Adam Levine
Imádom a Maroon 5 együttest!Nem csak jó csapat de hihetetlen a frontembere is!:))

3.
Takács Nikolas

Ő is az X faktor egyik színfoltja volt..Én végig neki szurkoltam.Nagyon örültem neki mikor élőben is láthattam..csodálatos pasi:)


2.
Bradley Cooper
A másnaposok sztárja..imádom a filmjét!:)A filmben nem csak humoros de helyes is:)

1.
Kenan Imirzaliogen

Egyértelmű,hogy nálam ö az első.Az Ezel- bosszú mindhalálig című sorozat sztárja!Egyszerűen imádom!:)




Szóval nekem most ők a Top 10!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése