2012. január 29., vasárnap

Már megint nem írtam nektek pár napja,de még mindig nem olyan vészes mint a múltkori 2 hét..:D Nem sok minden történt velem a pár napban.péntekem bent voltam a volt sulimban Dórikával.tök jó volt:)pont találkoztunk is Anitával meg Brigivel.Úgyhogy pletyóztunk is egy jó nagyot!aztán beszélgettünk volt tanárainkkal is,nagyon kedvesek voltak.:)
Aztán szombaton jött Gabka majd utána elvittük kutyakozmetikushoz Chanikát...végre levették róla a nagy bundit:)
ma viszont takarítottunk anyuval,délelőtt főztem:)délután pedig hajat mostam,gépeztem!aztán nem utolsó sorbán szeretném még megemlíteni,hogy az én egyetlen keresztaanyuukámnak ma van a születésnapja,úgyhogy nagyon nagyon boldog szülinapot kívánok neki innen is!!:)))
Este még Gabkával kattintottunk párat este!Leginkább Chanikát fotóztuk le..


Gabkától kaptam:)Ugye milyen szép?:)











Most megyek is mert Gabka vár!
puszi nektek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése