2012. január 20., péntek

Ring and watch

Talán jobb címet nem is találhattam volna ennek a  bejegyzésnek.!Nagyon szeretem ezeket a kiegészítőket.Elég sok órám és gyűrűm is van.Hál'  istennek:))Persze a héten is szereztem be egy csodaszép gyűrűt,amit Gabkától kaptam a 4-ik évfordulónkra!:))Úgyhogy innen is köszönöm neki!:)Nah de nem csak az órák és gyűrűk fogságában szenvedek hanem a körömlakkokat is imádom.hááát azt is kaptam:)
Megmutatok nektek néhány képet és persze a gyűrűt meg a körömlakkot is!Amúgy egy lila színű lakk,amit már nagyon régóta kerestem a drogériákban.És megtaláltam a Rossman üzletben a megfelelő színt is!
A héten egyik este nagyon unatkoztam és kitaláltam,hogy fotózzunk.Háát persze,hogy én voltam a modell!:)))












a gyűrű

lila körömlakk ..háát lehet,hogy nem valami jól látszik a színe..:S
Mára ennyi..:)remélem tetszik:)Holnap jelentkezem!
Szép estét nektek:)

2 megjegyzés:

  1. húúúú csini vagy nagyon:)
    a lábfelemelős kép a kedvencem:D

    VálaszTörlés
  2. jaaaj Köszönöm szépen,aranyos vagy!:))nagyon örülök neki,hogy tetszik:)

    VálaszTörlés