2011. december 16., péntek

Chanii

Háát már elég rég írtam nektek:/(Bocsiii):D Mostanában nem sok minden történt velem.Tegnap hazajöttünk szerelmemmel Szegedről.Úgyhogy ma már itthon ébredtem.:)Amíg viszont Szegeden voltam mindenkinek megvettem a karácsonyi ajándékot.Nagyon kis ötletes ajándékokat vettem,remélem majd mindenkinek tetszeni fog!Szerdán úgy volt, hogy a Sob-os újságíró csoporttal Pestre megyünk, de sajnos nem tudtam elmenni:/Remélem azért ők jól érezték magukat.:)Mi addig elmentünk este Kicsimmel a belvárosba.Jó nagyot sétáltunk a karácsonyi faluba és a Dómnál!Nagyon jó esti program volt!



Ma reggel az én Drága kiskutyám Chanika ébresztett.Hajnali fél 5-kor átjött a szobámba és mellém bujt:)Annyira kis édes volt..A mai napom csak róla szólt:)egész nap nagyokat játszottunk.Készítettem is pár képet.

Tegnap este egy finom vanília illatú gyertyát gyújtottam meg!
Íme:))
Na most megyek is mert készülődnöm kell, mert anyukámmal megyünk boltba!

pusziii nektek!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése