2011. december 24., szombat

Merry xmas


húú ez a  mai nap,egyszerűen fantasztikus volt..bár egy kicsit elaludtam reggel de nem késtem le semmit szerencsére:)Mi anyával már tegnap szinte minden féle sütit megsütöttünk,hogy ma ne keljen annyi mindennel küszködnünk.szóval a mai nap már csak a karácsonyi menüvel illetve a bejglivel kellett "küszködnünk".de ezt is a délelőtt folyamán lezavartuk.Délután kb.4 óra körül keztük feldíszíteni a karácsonyfát:)Chanikának viszont elég szokatlan volt,mivel ez az első karácsonya.úgyhogy minden fura volt neki:)Össze-vissza szagolgatta a karácsonyi díszeket,de rajta is észre lehetett venni,hogy izgatott..(a fát folyamatosan ugatta)annnyira cukiii volt:)

Ez egy kicsit béna kép de szerintem annyira cukiiiii:)
Délután kapcsolgattam a tv-t és mi volt szerintetek az egyik csatornán?? hát a reszkessetek betörök..annyira jó film!kb ezerszer láttam már de még mindig nagyon jókat tudok rajta nevetni.
Szépen lassan megérkezett Attila bácsi és apunak a tesója Atti is:)(mindenki Atti a családba..na jóó nem):D
Elkezdtünk enni is,szerintem nagyon fincsik lettek a kaják,bár anyu folyamatosan azt hajtotta,hogy ezt is elrontotta meg azt is:)Lefotóztam nektek pár kajcsit!

Az elmaradhatatlan halászlé

krumplipüré
franciasaláta
hallal..
ezt a fincsi csokitortát én sütöttem!:)Olyan büszke vagyok magamra:)))

Mézes
Vacsora után mindenki kibontotta az ajándékot!jaaaj annyira örültem, mert egy gyönyörű szép DKNY órát kaptam:)Már most nagyon imádom!Köszönöm Keresztanyuuu:))

Rengetek csodaszép ajándékot kaptam de hagyok holnapra is képet:)Most este pedig a Micsoda nő cimű filmet néztem meg.aztaaa én minden ilyen filmet szeretek?:)mert hetek óta erre a filmre vártam,egyszerűen imáádom:)Most meg már megyek is fekszek mert már éjfél is elmúlt (lassan fél1)úúúú holnap nem bírok felkelni..:/:D Hoolnap pedig jön az én kicsi kis szerelmem:)tőle is megkapom az ajándékom:)már alig várom,hogy itt legyen!:)már hiányzik:)

Úgyhogy szép álmokat mindenkinek és nagyon nagyon boldog karácsonyt!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése