2011. december 29., csütörtök

shopping 2

Jelentem..a mai napot is túl éltem.:)nagyon sokat nézelődtünk ma is itt Szegeden.egyszerűen imádok itt lenni. imádom a  várost az embereket és ,hogy itt sose lehet unaatkozni.

Így indult a reggel:)

A délelőtt a belvárosban nézelődtünk.vettem egy körömlakkot meg egy pirosítót.(tök jó mind a kettő):D Aztán benéztünk anyával és persze Gabival a Jysk-be ott vettem az albihoz egy szőnyeget.olyan jó díszpárnák voltak,de már feleslegesen nem szerettem volna  a pénzem költeni.Aztán még kutyaboltba is mentünk,kutyakaját vettem.Hát.. nem írom le most részletesen,hogy mennyi helyen voltunk, mert akkor még reggel is itt ülnék a gép előtt.:)
De azt nem hiszem el.hogy egész Szegeden nem találtam olyan köntöst amilyet én szeretnék..:/ (most ezt nem nagyképűségből írom..de egyik se tetszett..)mert én ilyen pihe puha csodaszépet szeretnék:)Délután pedig kajcsit rendeltünk. méghozzá a kedvencemet, gyrost.:)
Aztán kitaláltam,hogy majd olyan 8körül menjünk ki a Széchenyi térre meg a Dómhoz.Ott egy hatalmasat sétáltunk kürtös kalácsoztunk, forralt boroztunk amit persze anya nem tudott meginni..(pedig azt mondta finom volt):D
Most pedig már itt vagyok:)Majd holnap mutatok képet:)
Ígértem,hogy ha tudok valami információt Keresztapu Dakar-os kalandjáról írok.hááát a Blikk-ben jelent meg ez a cikk:)Ma találtam:)

http://www.blikk.hu/blikk_sport/dakaros-meseautot-kaptak-sebestyenek-2075910

Bognár József (balra) és Sebestyén Sándor





Facebook-on is sok követője akad. Nagyon örülök neki,hogy ennyien támogatják és szurkolnak neki:)Remélem ,hogy szép helyezést érnek majd el aztán majd ha hazajött ünnepelhetünk:)

Ez még szalagavatón készült:)



Most ezzel a számmal búcsúzok tőletek!

Szép estét!pusziiii:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése