2011. december 10., szombat

Szombat..!

Haliii Mindenkinek!:)

Bocsika,hogy mostanában nem írtam..de nem sok minden történt velem azóta..:/ Remélem már hétfőtől sokkal több mindent tudok leírni..mert esemény dús hétnek nézek elébe:)
Nagyon sok új tervem van a hétre,amiket meg is szeretnék valósítani!Elsőnek is hétfőn  megveszem mindenkinek a karácsonyi ajándékot..mert nem szeretném az utolsó pillanatra hagyni..(azt nagyon nem szeretem amikor kapkodni kell.)Már annyira karácsonyi hangulatom van.ezért ha visszamegyek hétfőn Szegedre ki is megyek a karácsonyi faluba.:)A többi nap részleteit majd leírom egy másik posztban!
A mai nap egy tipikus szombati nap volt!A délelőttöm takarítással telt,aztán csináltunk anyukámmal fincsi szecsuani mártásos kajcsit!annyira imádom:))3óra körül pedig kimentem Keresztanyukámékhoz kicsit beszélgetni meg unokaöcsémmel játszani..!annyira imádom,olyan kis aranyos.Most 1.osztályos így gyakoroltunk egy kis írást aztán pedig belevetettük magunkat a játszásba!Amikor hazajöttem az én drága kiskutyám Chani már nagyon várt!Az estém x faktor nézéssel fog eltelni!Ti kinek szurkoltok?Nekem nincs nagy kedvencem de örülnék neki ha Tarány Tamás nyerné meg..egy roppant tehetséges énekesnek tartam,eszméletlen jó hanggal!


Nah megyek is mert nemsokára kezdődik..


Búcsúzóul rakok be egy képet ami ősszel készült rólam,mert sajnos ma nem csináltam képet.:/

Puszi Mindenkinek!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése