2011. december 28., szerda

shopping in Szeged

Már tegnap óta Szegeden vagyunk a Szerelmemmel, anyuval,öcsémmel és persze Chanikával.Amikor ideérkeztünk elmentünk a boltba,vettünk pár rágcsálnivalót estére..Vettem 2 üveg Somersby-t.tegnap és ma is azt iszogattam.annyira fincsi:)

Ma délután vásárolni indultunk anyuval.vettem egy csomó új rucit!(nadrágokat,szoknyát,táskát,felsőt)Nagy leárazások vannak most az üzletekben.úgyhogy ha tudtok menjetek ti is és szerezettek be új darabokat:)))Lefotóztam párat nektek.majd mutatok képet.jaaaaaaaaaaah majdnem elfelejtettem.. vettem ma Chanikának ruhááát:)kimentünk a napfényparkba,ott van egy nagyon jó  kutyabolt:)csupa csupa jó dolog mint pl:kutyaruha, póráz,játékok,fekhelyek szóval sok praktikus dolog kis házi állatainknak:)egy szuper rózsaszínű kapucnis rucit választottam neki.Amikor hazajöttünk Gábor csinált nekünk fincsi csilis babot:)nagyon fincsi volt.Most pedig chips-el a kezünkben ülünk a szobában és tv-t nézünk..csak a piheeeenés.holnap úgy tervezzük,hogy a belvárosba megyünk.Nézni akarok még magamnak köntöst.már régóta Puppy-s köntöst szeretnék de az árkádban nem volt..remélem valahol azért csak találok.jaaaj most nagyon sok mindent szeretnék..nézi akarok még csizmát is.
Remélem majd betudom őket szerezni.Addig is puszillak benneteket!és kellemes pihenést!
Képek-->

Chanika új szerzeményében..:)

Szoknyaaa

és a táskaaa



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése