2011. december 22., csütörtök

Debrecen,Szolnok

hullaaaa fáradt vagyok!Az elmúlt 2 napom nagyon nagyon jóó volt!Karacsonyi ajándékokra vadásztunk keresztanyukámmal és unokaöcsémmel Debrecenben.Szóval részletesebben is kifejtem a napjaimat!:))

Szóval tegnap(szerdán)ünnepelte az én Drága barátnőm Brigi a szülinapját!Úgyhogy innen is nagyon nagyon boldog szülinapot kívánok neki!:))(Szegeden megünnepeljük, csajok készüljetek)
Brigikém!Isten éltessen:)



Délután 3 órákkor indultunk Debrecenbe.Pont amikor megérkeztünk láttam a Nagytemplomot,nagyon szépen ki volt világítva.
Éss az irány a Fórum bevásárló központ volt.Amikor megérkeztünk boltot jártunk boltra.Szinte minden üzletbe benéztünk:)Már régóta vágytam egy Pink Sugar parfümre:)amit a Jézuska el is fog hozni:)Isteni illata van:)
A többi ajándékot azt nem árulom el!(majd karácsonykor),(egyébként nagyszerű dolgokat vettünk:)Kb este fél 10-kor értünk haza.


Ma viszont Szolnokra mentünk:)Ismét karácsonyi ajándékok után hajtottunk:)a kedvenc csokimat is megvettük ma:)


Ez az utazás nagyon fárasztó még csak most jöttem rá:)
Várjátok már a karácsonyt?én le vagyok döbbenve,hogy milyen hamar eltelt az idő:)a holnapi napom is elég sűrűnek ígérkezik,mivel anyuval hozzáfogunk a mézes sütésnek.. mondtam már hogy mennyire imádok sütni??:))(ezt imádom legjobban a karácsonyban.)
Most megyek is még egy picit nézem a tv-t és alvás,mert holnap korán kell ébrednem.holnap nem ígérem,hogy írok de 24-én tuti,megmutatom nektek a finom kajcsikat és az ajándékokat is:)

Puszi nektek!:)

UI: Kedves Jézuska nem bánnám ha te is ennyi finomságot hoznál nekem:)Nagyon boldog lennék:);)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése