2011. december 26., hétfő

dec.25-26

Már teljesen kész vagyok "has"ügyileg..annyit ettem a 3 nap alatt ,hogy az eszméletlen:)Most itt ülök a gép előtt és írok nektek, közben Shrek-nek egy újabb részét nézzük a Szerelmemmel a tv-ben.
Tegnap Keresztszüleimnél voltam kint, mert Keresztaputól elköszöntem mivel,hogy indult a Dakar rally-n és hajnal 3-kor indult a gépe.Úgyhogy innen is jó utat kívánok neki és sok szerencsét a versenyhez:)(majd híreket írok nektek):)Elég sokáig kint voltam,unokaöcsém Dávidka megmutatta.hogy mit hozott neki a Jézuska és az új telefonját állítottuk be közösen.:)Mikor hazajöttem kb fél óra múlva megérkezett Gabi majd odaadtuk egymásnak az ajándékainkat, nagyon örültem neki:)Az esténk is tv nézéssel telt el bár semmi jó nem volt a tv-ben.
Ma pedig képeket csináltunk Chanikáról meg még a fát fényképezgettük.jaa és aludtam egy hatalmasat:))
Holnap ha minden igaz indulunk Szegedre.Megbeszéltük Gabival még a szünet előtt,hogy a két ünnep között lenézünk.(már nagyon hiányzik Szeged)meg még vásárolni is szeretnék pár dolgot magamnak meg Chanikának szeretnék új kutyaruhát a másik kutyusomnak Lilinek pedig fincsi kajákat hozni.:)

Ígértem az előző posztba,hogy mutatok képeket..úgyhogy a 25-26-a képekben:))





















Szerelmemtől kaptam:)



kedvenc csokiim:)




Pusziii!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése