2012. február 22., szerda

boldogsáág

Sziasztok Drágáiiim!:)Hogy vagytok?jó tudom,hogy már sokszor megkérdezem tőletek..de imádlak titeket..hála istennek,egyre több követőm van és én ennek nagyon de nagyon örülök!Úgyhogy most repesek a boldogsáágtól.Nem tudom de most nagyon jó kedven van:)Már nagyon várom,hogy hétvége legyen és hogy Gabka itt legyen..már hiányzik:):$Ti mi jót csináltatok ma?
velem semmi különös nem történt,a szokásos uncsis nap,de nem hagyhattam volna ki a ma esti bejegyzésemet sem.Most felvételi lázban égek..és vészesen közeledik a határidő és még mindig nem tudom,hogy milyen szakot jelöljek meg,de majd holnapra tuti,hogy eldöntöm.Az egyik Legjobb,legédesebb osztálytársam Adriiii barátnőm segít majd nekem holnap átnézni a dolgokat,hogy minden rendben menjen(mert egyedül tök béna vagyok és nem akarom elcseszni):D bár csak facebook chaten tudunk beszélni de már az is nagyon jóó:)meg hát végre pletyózunk is egyet ha már nem tudtunk összefutni Szegeden..:/
Mára ennyi lettem volna drágáim!Pusziii és szépséges álmokat nektek!:)


Mai fejek..:)



2 megjegyzés:

  1. mik a lehetséges szakok? ez határozottan nagyon érdekelne.... (:
    a képek pedig.. váhááá.... (:

    VálaszTörlés
  2. Húú most nagyon sokat összeírtam:)kb 9 van eddig:)de ebbe van jogi asszisztenstől kezdve szociális munka,ifjúságsegítő és még sorolhatnám!:))

    VálaszTörlés