2012. február 3., péntek

"Gombócartúr" a'la Titiii módra

Ma délután amikor anya hazajött a munkából, nekikezdtünk gombócokat kreálni..nah de az egész onnan kezdődött,hogy valamelyik nap kapcsolgattam a tv-t és láttam,hogy gombócokat csinálnak..szóval rögtön éhes is lettem rá..:)Amióta Szegeden vagyok rengeteget sütök-főzök..és nagyon imádok..:)itthon anya sose engedte,hogy főzőcskézzek úgyhogy Szegeden ki tudom élni magam..azóta már megtanultam csokitortát és répatortát is sütni..amit nagyon szeretnek itthon:)Most már a gombócot is megtudom egyedül házilag csinálni..és nem kell venni a boltban kapható mirelit gombikat:)
lefényképeztem nektek pár lépést:)Amúgy nagyon egyszerű elkészíteni és hamar is kész van.én csak ajánlani tudom:)


Elég hideg van..ti hogy bírjátok?itthon már esik a hó..háát nem valami kellemes kimenni a hidegre..egy jó sorozat és egy meleg tea már is csodákra képes.:)

ma körmöt festettem..ilyen lett:)
Puszi nektek:)

7 megjegyzés:

  1. hmmm de fini lehetett!! :) nem voltál tegnap bulizni véletlen? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó pedig volt egy lány, aki hasonlított rád :) de csak futóéag láttam egyszer :)

      Törlés
    2. nem én voltam sajnos..:/ de ha minden jól megy a héten megyek máár és bulizni is fogok:)))

      Törlés
  2. az is volt:))úgy tele ettem magam :DD nem nem voltam..:/(most nem vagyok Szegeden:/) de ideje lenne már nekem is elmenni..:)

    VálaszTörlés
  3. az utolsóó kép.... Oo (: széplányka! (:

    VálaszTörlés
  4. Köszi csajok:))úgy szeretem tőletek az ilyen bejegyzéseket olvasni:))mindig mosolyt csaltok az arcomra:)

    VálaszTörlés