2012. február 1., szerda

cold

Most értem haza pont az előbb,mert megint a suliban voltam papírokat intézni.Jelenthetem,hogy nagyon nagyon hideg van..(persze kesztyű nélkül indultam neki..úgyhogy az ujjaimat most alig érzem..:/)


nah de végül is a suliba megint potya kört tettem..(nagyonörülökneki-.-)mert amit szerettem volna az nem lett kész.nah de mind1..egyébként Dórikával meg Anitával voltam,úgyhogy pletyóztunk is egy nagyot:)már a nyár volt a téma:)alig várjuk..már szóba is kerül megint a közös "nyaralás":))
Ti mit szóltok ehhez a nagyon hideghez?Én már nagyon utálom..állítólag hétvégén még hidegebb lesz..jaaaj már előre utálom:/
Amikor jöttem haza nálam volt a fényképező úgyhogy csináltam pár képet..:)de most megyek is eszek valamit mert nagyon éhes vagyok:)Puszpusz:))






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése