2012. február 4., szombat

Töki pompos,avagy kenyérlángos

Nem tudom ,hogy a mindegette.hu miért adott neki ilyen butácska nevet,mikor szerintem tökre olyan mint a kenyérlángos. végül is lehet,hogy pár eltérés van ..de szerintem nem vészes.A végeredmény meg nagyon finom volt,de azért leírom nektek a receptet:)

Hozzávalók:

  • 50dkg liszt
  • 2-3 főtt krumpli
  • 1 csomag élesztő
  • 20dkg bacon
  • 1 fej hagyma
  • 4-5 gerezd fokhagyma
  • 5dl tejföl
  • 15-20dkg sajt

A főtt krumplit áttörve hozzáadjuk az élesztővel elkevert liszthez.Esetleg a krumpli főzőlevét használhatjuk az elkészítéshez.Kicsit kell csak sózni.Egy órás kelés után tepsiben nyújtjuk,félig megsütjük,majd megkenjük a zúzott fokhagymával összekevert tejföllel,a feldarabolt baconnel és a fölszeletelt vöröshagymával. Utána visszatesszük a sütőbe kb. 10 percre.A sütés vége felé megszórjuk a reszelt sajttal.


A sütésen kívül még ma elmentem egy kicsit fotózni a hóba:)Itt nagyon szakad már, szerintem tegnap este óta..de én csak reggel láttam,de azóta folyamatosan esik.Kb már térdig érhet,az árkokat pedig látni se lehet.:)
Majd csinálok egy másik posztot és abban megmutatom a képeket..szerintem nem illik össze a kajcsis képek a téli képekkel..úgyhogy ezért:))Úgyhogy ma még jövök..addig is pusziii:))








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése