2012. február 15., szerda

kicsiiiséta

Jelentem..!!a mai km adagom is megvolt szakadó hóesésben..igen mert itt már megint esik ..:/ elég jó érzés volt úgy sétálni,hogy a szám dugig van havacskával és közben mind a két oldalról csak a hideget érzem..De kibírtam!!:DDD amikor hazajöttem gyorsan felmelegedtem:)
 de kezdjük a reggellel..!
Ahhoz képest,hogy már negyed 8 óta fent voltam nagyon jól indult!csak úgy kipattantam az ágyból:)Aztán jött a szokásos gyors rendrakás majd elkezdtem készülődni.Aztán később jött a rossz hír...mivel ma mentünk volna Szegedre sajnos nem tudtunk ma vissza menni mert az autó elromlott..vagyis nem nagy baja van, meg már az alkatrészt is megrendelte Gabka hozzá,szaal már holnapra kész is lesz.:)véégre..remélem,hogy a buli is összefog jönnii:)már nagyon menniiiii akaroook:))Délután anyuval elmentünk a városba.Most kitaláltam,hogy csinálni akarok magamnak gyűrűt.be is mentünk az egyetlen egy hobbi boltba és vettem is hozzá alapot,csak olyan dísz nem volt ami nekem tetszett volna:/ Amúgy nem is gondoltam,hogy ennyi mindent lehet elkészíteni így "házilag".Majd holnap Szegeden veszek valamit.Egyébként valaki tudja,hogy merre vannak ilyesmi boltok??:)
Most megyek is:)Holnap jelentkezem!Pusziiiiiii!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése