2012. február 17., péntek

walking in the shopping center

Naah Sziaaasztooook!Hogy vagytok?Remélem minden rendben van veletek..már én is nagyon jól vagyok a tegnaphoz képest.(a buli hiányát sikerült kihevernem):D A tegnap este elég jól telt el,még ittunk is baileys-t és a popcorn se maradt el.Csináltam pár képet is, majd még a mai nap és a hétvége folyamán megmutatom nektek!


Ma elég pörgős napom volt .:)jól is éreztem magam,végre nem volt az,hogy unatkozom.Szóval reggel elég későn ébredtünk fel,úgyhogy már délelőtt nem nagyon indultunk el..ráadásul Szegeden megint szakad a hó..de nem is igazán akar elállni.Voltunk a plázában,az árkádban a kutyaboltban ahol Chanikának vettem egy újabb játékot.Annyira örült nekii:)Úgyhogy lejártuk a lábunkat.Gabka máár nagyon unta,kicsit sajnáltam is.Én nagyon élveztem pediig:)Szeretek egyik üzletből a másikba rohangálni:))Lehet,hogy csak én vagyok így ezzel..de háát nem tehetek róla:D Most a Rossmanban megint van leárazáás,most az Essence termékek..annyira örültem neki mert már régóta szerettem volna körömmatricát,és most vettem is 2-őt.:)

Majd lefényképez még nektek jobban is és megmutatom:)De most megyek mert vár rám a hot-dog ami a sütőben van,jaaah és még egy répatorta is:)) Addig is pusziiii..este még jövök!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése