2012. február 2., csütörtök

Sugarbird

Cukormadár..!
Ma összeszedtem nektek néhány képet pár szuper jó ruciról:)amik nekem nagyon tetszenek.nekem már a márkanév is nagyon tetszik..

A csajok
"A Sugarbird egy olyan hazai divatmárka,mely mind minőségben,mind alapanyagban és desingban felveszi a versenyt a külföldi nevekkel is.Büszkék vagyunk arra,hogy a népszerű és modern hazai divatmárkák közül avval emelkedünk ki,hogy magyaros motívumvilágunkkal vissza-vissza utalunk gyökereinkre.A Sugarbird  nevében és logójában szereplő madár is arra utal,hogy a hazai ötletek,formák valamint a részletgazdag motívumvilág ápolása és újragondolása kiemelt küldetés számunkra.
A kollekciók megalkotásában olyan sikeres és elismert modellek vesznek részt,mint a Covergirls tagjai Bódy Szilvi,Dukai Regina,Zimány Linda,Horváth Éva és Debreczeni Zita.A Sugarbird márka mellé számos ismert és elismert személyiség is csatlakozott már az elmúlt évek során,akik nevükkel,ötleteikkel és terveikkel részt vettek munkánkban, és inspiráltak minket az egyedi limitált ruhák tervezésében. "





















Szerintem ez nagyon cuki:)

Szerintem nagyon jók ezek a rucik:)mi a véleményetek?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése