2012. február 6., hétfő

Szalagavató

Már ígértem nektek,hogy megmutatom és elmesélem (nagyjából)az én szalagavatómat..hát eljött az ideje.:)
Már lázas készülődésbe kezdett az osztály(főleg a lány rész):D októberben.elkezdtük minden egyes részletet megbeszélni, kidolgozni hogy milyen is legyen a mi "tökéletes" szalagavatónk..azt azonban most már kijelenthetem,hogy soha többet nem kerítenék ilyen nagy feneket ennek az eseménynek..jó tudom,hogy az ember életében egyszer van de szentem amit mi anno "csináltunk" az enyhén túlzás volt.Nálunk a suliban szokás volt az ,hogy az évfolyam lányainak egyforma keringős ruhája van,hát ez nekünk nem ment..:D úgyhogy mi bevezettük,hogy mindenkinek külön ruhája legyen.. végül is mindenki a saját ízlésének megfelelőt választott,de a főpróbán jöttek a gondok.egyébként a tánc betanulása az szépen haladt:)elég jól elvoltunk:)
Ahogy közeledtünk a nagy naphoz egyre lázasabban izgultunk, vártuk már:)nekem sikerült kiválasztanom egy nagyon szép habos tüllös ruhát..amivel csak a gond volt.mivel.hogy hiába lett felvarrva a ruha alja én is és a párom is folyamatosan rátapostunk.még a szalagavató előtti estén anyu saját kézzel kezdte felvarrni a tüllöket,hogy ne tapossuk már azért halálra a ruhát.úgyhogy volt sírás rívás..
És végree eljött a nagy nap.mindenki ezt a napot várta már,de valahol legbelül senki nem akarta elhinni ,hogy már itt tartunk.Délelőtt mindenki fodrásznál volt,sminkesnél.:)2-re kellett visszamennünk a suliba fotózkodni.:)hát az nagyon vicces volt:)itt már nagyon sokat nevetgéltünk:)
Aztán az egész "buli" 7 órakkor kezdődött.a folyamatos beszéd,szalagtűzés nagyon unalmas volt..főleg az egészet végigállni magassarkúba..a lábam már akkor fájt:)Elsőnek az angol keringősök kezdtek,utána jöttünk mi a bécsi keringősök,majd a fiúk a sörtánccal:)jaaaj azt élvezte mindenki a legjobban.annyira viccesek voltak a fiúk.Aztán a fiúk odakísértek a családhoz,majd jött a szülői tánc:)


Hát így röviden ennyi lett volna az én szalagavatós történetem..:))))remélem azért valahogy eltudjátok képzelni:)

Táncpróbák








Főpróba





A nagy nap..















Fotózás








Bocsi kicsit hosszú lett a képek miatt:):)Ma még jövök egy névnapi poszttal..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése