2012. február 18., szombat

esti csúszka

Tegnap este,azaz ma mert kb olyan éjfélkor lehetett,hogy lementünk a Vértóhoz csúszkálni.Már egyszer voltunk az nagyon jó volt..báár az egyik barátunk csúnyán megsínylette a mókát,mivel,hogy eltörte a lábát.Azóta is Peti barátunk,mert úgy hívják lábadozik és gipszet hord.Innen is kitartást neki,már nem sok van hátra:)Nem is nagyon maradtunk sokáig,mert Chanika is velünk volt aztán nem igazán szeretem,hogy a hóban járkál..(eléggé féltem,hogy beteg lesz)de azért megvolt neki a napi futás is mert Gabka megfuttatta,nagyon élvezte a kis bolond:)Még este ráraktam a körömmatricát a körmömre,háát én jobbnak képzeltem el,de azért nem olyan rossz..


A mai nap elég jól telt el,Délelőtt Gabka meg öcsii elmentek Árkádozni én addig itthon maradtam Chanikával.Pakolásztam meg játszottunk.Azt említettem már a múltkori posztomban,hogy vettem gyűrű alapot de még rá illő dekorációt azt nem.Most Szegeden Gabkáék találtak is egy tök jó boltot és hoztak is nekem!Íme.!:)


Délután elmentünk fotózni,sétálni.Még vár ránk egy mesenézés is méghozzá a Rió.Már kisebb részeket láttam belőle és nagyon megtetszett.



Nem felejtettem ám el a képeket sem,(még a csütörtökiek is lemaradtak)majd később posztolom őket!most csak előzetesek!:) este jövők!pusziiii:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése