2012. február 26., vasárnap

véégree sikerült:)

Már elég késő az idő,de én még mindig fent éberkedem.ma is nagyon szép idő volt bár délutánra kicsit itt beborult.egy tipikus uncsi vasárnap volt ez a mai,úgyhogy én nem is nagyon szeretem ezeket a vasárnapokat.
Képzeljétek..:)Volt egy posztom amiben a fonásokról írtam nektek és persze pár képet is csatoltam hozzá.Háát ma megtanultam befonni a hajam,méghozzá azt a tipikus,számomra ördögien nehéz hajszálkafonást:)Az egyik fodrász ismerősömtől Anditól kértem egy kis segítséget és egy tök jó videót küldött amiben nagyon jól mutassa a csajszi,úgyhogy köszönöm is neki:)este felé már így is volt a hajam..:))annyira örültem neki.Csináltam is pár képet(nem lettek valami jók..:/)de azért bátran lessétek:)
Szépséges éjszakát nektek drága kis olvasóim:)






4 megjegyzés:

  1. nagyon ügyi vagy :) jól is áll :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó lett és jól is áll :) Alig várom, hogy nekem is ilyen szép hosszú hajam legyen ! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Petruuss!:)Nagyon aranyos vagy:)Háát én is sokáig vártam,hogy ilyen legyen:)..de még nem érte el a kellő hosszúságot:)

      Törlés